TOTUL
Cum slăbim toamna: cură în bază de vitamine
27.10.2011, 12:06
Foarte multă lume observă ca anume toamna iau kilograme în plus. Şi nu este de mirare, deoarece în anotimpul fierbinte aproape nici nu ne gîndim la mîncare, iar cînd afară este posomorît, umed şi rece nu ne dorim decît un singur lucru; să deschidem frigiderul şi să mîncăm ceva gustos.

Dar toamna nu este cel mai potrivit anotimp pentru a ne relaxa în acest sens, datorită legumelor şi fructelor putem începe o minuţioasă îngrijire a tenului, corpului sau să scăpăm de kilogramele în plus.

Tot de ce avem nevoie este o alimentaţie după gustul fiecăruia.
Fructele şi legumele proaspete ne oferă această posibilitatea, mai ales că toamna acestea sînt bogate în vitamine şi minerale. Dar nu trebuie să uităm că în această perioadă organismul nostru mai necesită grăsimi şi proteine. Nu este tocmai bine să trecem doar la fructe şi legume. Ne aşteaptă o iarnă lungă şi deaceea avem nevoie măcar de o mică rezervă de substanţe nutritive.

Cum le putem combina?

Trebuie să organizăm zile de descărcare, folosind fructe şi legume de toamnă.


Avantajele dietei de toamnă


Cura de toamnă ne va ajuta să ne întărim imunitatea, să evităm acutizările bolilor cronice şi să vitaminizăm organismul. Grautatea corpului poate fi redusă în 5/7 zile de la 3 la 5 kilograme. Întreg secretul constă în multitudinea de vitamine pe care ne-o oferă roada de toamnă.
Aşadar, o obişnuită zi de toamnă a unei persoane care a declarat război kilogramelor trebuie să arate în felul următor:

1. Cură bazată pe mere. Aceasta trebuie urmată timp de 1/5 zile. Puteţi consuma oricîte mere doriţi, dar nu uitaţi să beţi cît mai multe lichide. Acestea pot fi ceaiurile din plante, infuzia de măceş şi ceaiul verde.

2. Cura în bază de struguri trebuie urmată în decurs de 3 săptămîni. În prima zi-0,5 kg de struguri negri, ziua a doua-1,5 kg, iar apoi cîte 2kg. Desigur, aceştia nu trebuiesc consumaţi la o singură masă, dar împărţiţi în porţii şi consumaţi la o diferenţă de 2 ore. Beţi lichide: apă plată, ceaiuri în bază de plante. Dieta duce la scăderea kilogramelor şi la o îmbunătăţire a aspectului tenului.

3. Vinetele-croquette. Spălaţi cîteva vinetele de mărime medie, curăţaţi-le şi îndepărtaţi capătul verde. Săraţi-le şi daţi-le prin pesmeţi fărîmiţaţi apoi prăjiţi-le în ulei încins. Pregătiţi un sos de nuci: pisaţi jumătate de pahar de nuci greceşti cu 5 căţei de usturoi, adăugaţi o feliuţă de pîine înmuiată în apă, amestecăţi şi adăugaţi o linguriţă ulei de floarea soarelui, o linguriţă oţet de masă şi cîteva linguriţe de chefir sau lapte covăsit pentru a obţine un sos de o puritate medie. Stropiţi vinetele cu acest sos şi presuraţi puţină verdeaţă.

4. Banane+lapte = 2,5 kg în decurs de 3 zile. Nu ne rămîne decît să vă indicăm cantitatea necesară care trebuie întrebuinţată. Aici, credem, veţi fi dezamăgiţi. Nu aveţi voie să întrebuinţaţi decît un pahar cu lapte şi o singură banană, alimente ce necesită o porţionare maximală. În loc de lapte puteţi folosi iaurt degresat.

Astfel de zile de descărcare le puteţi face pe bază de dovleac, sveclă şi alte fructe şi legume utile.
Străduiţi-vă să evitaţi pîinea şi alte produse de patiserie, precum şi pastele.

Toamna este cu adevărat cea mai potrivită perioadă cînd am putea avea grijă de noi! Plimbările în aer, sportul, roada bogată de fructe şi legume ne ajută să slăbim.
Toate acestea ne pregătesc de anotimpul rece care se apropie şi întăresc imunitatea. Străduiţi-vă să combinaţi diata care vi se potriveşte cu exerciţii fizice pe care le puteţi face chiar acasă. Gindiţi-vă la rezultate şi megeţi înainte spre victorie.

Autor: Cristina Boico


Комментарии
2011-11-01T20:10:00+00:00
113
-87
Cпасибо большое за хорошую статью.Попробуем ваши спосубы

Recomandăm
Cum să ieşim din Postul Mare fără consecinţe?
Paştele se apropie, şi mulţi dintre noi sunt deja în prag de planificare Citește
Dieta mediteraneană
Ai burtică? Vă puteţi imagina că ea nu este doar o problemă estetică, dar, de Citește
Plante în domeniul culinar şi terapeutic
Noi vă propunem mai jos o listă de plante, cu un interes în domeniul Citește
Totul Info
Studiază Totul
Tools
Alte Pagini
Copyright © 2020 Totul.md. Toate drepturile Rezervate.

Trimite link unui prieten